11 sierpnia 2012

Nowa dostawa kosmetyków.

Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę z Polski.
Zamówiłam sobie kilka rzeczy które polecają dziewczyny na różnych blogach jak i na kanałach YouTube.
W mojej paczuszce znalazły się kosmetyki do pielęgnacji skóry atopowej i problematycznej, suplementy diety mające działać na poprawę stanu skóry, włosów i paznokci oraz zioła i herbatki  których ostatnio jestem wielką fanką.

Moja mama zrobiła mi również bardzo miłą niespodziankę i przesłała mi świeczkę z naturalnego wosku pszczelego.
Uwielbiam świeczki i świece każdej maści.

Tak wyglądała cała paczuszka jeszcze w kartoniku:


A tu produkty w całej okazałości:


Zabiaram się za testowanie a następnie za pisanie recenzjii.

Pozdrawiam
Asia





2 komentarze:

  1. Używałam tylko kapsułek OEPRAROL oraz szamponu HIPP. Czekam zatem niecierpliwie na recenzje pozostałych. Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho! Sporo kosmetyków :D
    Zapraszam do mnie i obserwuję :) http://jestemwniebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie zostawiać komentarzy promujących swoje blogi.

Chętnie zaglądam do komentujących i jeśli Twoja strona mnie zainteresuje zostanę na dłużej :)

Dziękuję :)