3 marca 2013

Pumeks wulkaniczny z Madagaskaru.


Wiosna zliża się wielkimi krokami więc pora szczególnie zadbać o nasze stopy.
Kremy, maski czy zabiegi nawilżające powinny znaleść się w naszej codziennej pielęgnacjii ale aby poradzić sobie z popękanymi i szorstkimi piętami potrzebny nam będzie pumeks używany regularnie.

      Kupując tarki czy pumeksy nie przywiązywałam większej uwagi do tych produktów i to był mój błąd.
Twierdziłam, że ma on za zadanie ''tylko'' ścierać martwy naskórek więc nie warto inwestować w niego większych pieniędzy...
O jakże się myłiłam.





PRODUCENT:  www.gajoliwny.pl

NAZWA: Pumeks wulkaniczny z Madagaskaru

OD PRODUCENTA:  Pumeks to naturalna skała magmowa zbudowana z z porowatego (ponad 50% porów) szkliwa wulkanicznego powstałego z silnie gazującej lawy. Ma drobnoziarnistą strukturę. Doskonale nadaje się do usuwania zrogowaciałego naskórka i odcisków, a także trudnych do usunięcia zabrudzeń.

Regularnie stosowany pumeks należy raz w miesiącu wymoczyć w naczyniu z osoloną wodą, aby zapobiec rozwojowi bakterii.

Naturalny pumeks nie powoduje żadnych uczuleń, wspomaga zdrową naturalną pielęgnację ciała.

CENA: 18 ZŁ

MOJA OPINIA:
*nie kruszy się jak zwykły biały ''ścieracz''
* usuwa martwy naskórek skóra po ścieraniu jest pięknie wygładzona
* pumeks jest lekki, mieści się w dłoni co zapewnia precyzyjniejsze ruchy podcza użycia
* jak zapewnia producent nie powoduje uczuleń co potwierdzam jako właścicielka AZSu 

Najlepszy pumeks jaki do tej pory gościł w mojej łazience.
Żałuję, do odkryłam go dopiero teraz :)




5 komentarzy:

  1. Taka duża porowatość sprawia wrażenie, że nie jest delikatny. Czy pozostawia skórę wygładzoną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście może się wydawać że jest ''ostry'' ale skóra jest idealnie wygładzona i delikatna po użyciu.
      Jedyny obraz porównujący użycie tego pumeksu to gładkość stóp mojej znajomej która raz na jakiś czas chodzi do kosmetyczki na ŚCINANIE pięt (a ja mam już ciarki na samą myśl o takim zabiegu chyba to powinno być zabronione).

      Zaletą jest również to, iż pumeks nie ściera się i nie traci swej ostrości więc mam zamiar używać go przez długi czas.

      Usuń
  2. To chyba rzeczywiście jest zabronione przez Sanepid (tak przynajmniej słyszałam).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda taki brązowy pumeks.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odkryłam go już pół roku temu i rzeczywiście jest rewelacyjny i cały czas mi służy ;) nie chce już znać innego ścieracza do moich kopytek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie zostawiać komentarzy promujących swoje blogi.

Chętnie zaglądam do komentujących i jeśli Twoja strona mnie zainteresuje zostanę na dłużej :)

Dziękuję :)