1 kwietnia 2013

Świeczki z Ikei.


Czy jest coś co poprawia Wam humor w kilka sekund ?
Zmienia nastrój na lepszy ?
W szare dni takie jak dziś uwielbiam świece zapachowe wszelakiej maści.

I tak będąc kilka dni temu w Ikei uzupełniłam swój zapas na kilka miesięcy :) 
Oto co kupiłam :) 



 Mój wybór padł na klasyczne podgrzewacze o zapachu
*jabłko i cynamon
*zielone jabłuszko
*róża



Na próbę kupiłam świece w szklanych pojemnikach :)
Zapach czarna i czerwona porzeczka :)

Mój wzrok i ręce oczywiście wyłapały jeszcze inne cudeńka z tego świetnego sklepu jakim jest Ikea ale nie można mieć wszystkiego prawda ?

Wklejam jeszcze kilka zdjęć z najnowszej świeczkowej kolekcjii sklepu :) 
















2 komentarze:

  1. oooo dużo :D ja też musze nakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A słyszałaś o naturalnych świecach yankee candle?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie zostawiać komentarzy promujących swoje blogi.

Chętnie zaglądam do komentujących i jeśli Twoja strona mnie zainteresuje zostanę na dłużej :)

Dziękuję :)