8 maja 2013

KOKOSOWE CIASTECZKA Z KLEIKU RYŻOWEGO

Jestem na diecie bezglutenowej.
Jestem na diecie bez mleka krowiego.

Sklepowe półki ze smakołykami muszę omijać szerokim łukiem (żegnajcie moje ulubione Marsie,Twixie i Bounty). Wszystko to w walce o piękną i zdrową skórę, aby raz na zawsze pozbyć się AZS :)

Więc warto ?
Warto!

Odszukuję z pomocą mamy stare i sprawdzone przepisy z mojego dzieciństwa :)
I tak oto jakiś czas temu mama podesłała mi ten oto przepis na pyszne kokosowe przyjemności.


 
 



Składniki:

* 1 paczka kleiku ryżowego około 190 g
* 3 jajka
* kostka masła (wyjmujemy z lodówki aby było miękkie)
* 1 płaska łyżeczki proszku do pieczenia (najlepiej Eco)
* pół szklanki cukru (u mnie jest to mniej słodki ksylitol)
* 4 łyżki stołowe wiórek kokosowych


Wszystkie składniki łączymy razem w naczyniu, wyrabiamy ciasto ręką.
Formujemy ciasteczka i układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
W każdym ciastku robimy małe wgniecenie (ja robię za pomocą okrągłej końcówki drewnianej łyżki) i kładziemy rodzynkę.

Pieczemy w temperaturze 180 stopni przez 25 minut.

Smacznego
 





1 komentarz:

  1. Ooo super, miałam ochotę na jakieś niedzielne smakołyki, a ostatnio dowiedziałam się że również powinnam odstawić całkowicie krowie mleko. W taki razie lecę do sklepu po składniki! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie zostawiać komentarzy promujących swoje blogi.

Chętnie zaglądam do komentujących i jeśli Twoja strona mnie zainteresuje zostanę na dłużej :)

Dziękuję :)